dimecres, 4 de març del 2009

De calçotada a Reus!!

El dissabte vam baixar a Reus, els pares em van explicar que hi anàvem per menjar calçots, que Tarragona és la província amb més especilitat d'aquesta variant de la ceba (els papis m'ho expliquen tot). Vam arribar allà al migdia, i vaig conéixer l'Anna, el Xavi i l'Andrea, que té 4 anys, i també vaig conéixer la Cristina, el Júnior i l'Adrián, de 8 anys, a part hi havien els tiets i els meus cosins. Ens ho vam passar molt bé, primer els grans van fer l'aperitiu, i mentre's el feien, la mami va anar a la cuina a donar-me el bibi, i jo menjava i ella aprofitava per veure el zona zapping, que es un programa que fan a la televisió que diu que fa pixar de riure, la veritat és que si que reia la mama si...
Van menjar calçots, drets, cosa que els papis i tiets sempre ho fan assentats però bueno, allà els amos de la casa manaven :) i després ja es van menjar la carn i els postres que els va fer el papi, uns sorbets de llimona i un pa de pesic, diu la mami que estava... bonissim! :)
A les 21'30 ja érem a casa, estavem tots molt cansats, a mi em va costar adormir-me i el papa, amb molta paciència, va fer que poc a poc, agafés el son... diu la mama que el papi, és el millor papi del MÖN, jo també ho penso, és el MILLOR. t'estimo molt papi :)

(proximament, les fotos, és que les té la tieta)

Ja peso 3,780kg!

2 comentaris:

Assumpta ha dit...

Mira que bé!! De calçotada!! :-))
Per a la propera, a Valls, que encara ho fan millor :-))

Anònim ha dit...

Eiii peses més ja! Ostres, com diu l'Assumpta, s'ha d'anar a Valls, és que jo sóc d'allí, un dia et faré uan calçotada eh :) i veuràs... els teus papis t'ensenyen tota Catalunya eh :)