diumenge, 5 d’abril del 2009

Quins ulls!!

Perdoneu que no expliqui tantes coses com abans, però és que no parem a casa!! Fem moltes coses cada dia amb els papis, i jo m'ho passo tant i tant bé...


La setmana passada, com la majoria de diumenges vam anar a casa la iaia Queca i l'avi Lluís, i em van fer fotos, com sempre, aquesta la mama m'he la va fer, perquè diu que se'm veien els ulls ben blaus!!

Aquesta altre foto, me la va fer el papa, aquest dia era un dia d'aquests que el papa diu que he fet un canvi, hehe, em veig "més gran".


Ja peso 4,550 Kg!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Si que et veus més gran sí i a més tens uns ulls ben bonics eh :)

Assumpta ha dit...

Jejeje sí senyora, tens tota la rao... el papi té tota la rao, vull dir jeje, et veus més gran i amb uns ullassos preciosos!! :-))