dimarts, 13 de gener del 2009

ADÉU!!!!!!

Adéu a tots/es els/les companys/es de la secció de neonats.


Adéu enfermeres i auxiliars del matí!!! Adéu doctors i doctores!!! Adéu a les de la tarda i la nit també!!!! Tots m'he cuidat molt i molt bé!!! Adéu Arnau, que tantes hores hem passat junts, fent passos de gegant, passos que han fet que els nostres papes cada dia vinguessin amb una il·lusió especial a veure'ns (no saps el que et trobaré a faltar!!!). Adéu David i Cristina, que heu rigut tant amb els papes i que us heu ajudat fent-vos companyia en les estones que també heu passat junts a l'hospital (espero que ben aviat estigueu fora amb el vostre Arnau). Adéu a totes les persones que he vist passar per neonats: dones de fer feines, manteniment, els pallassos que venien cada setmana, a la Júlia (que em venies a veure de tant en tant...). Adéu a les dietistes que tan bé han aconsellat a la mama per fer que m'hagi alimentat tan i tan bé durant aquesta estada a l'hospital.


El 12 de gener de 2009 no l'oblidaré mai, perquè ha estat el dia en que "he tornat a néixer". He vist el sol per primera vegada des que vaig venir a aquest món el passat 27 de novembre, he pogut sentir l'aire a la meva cara (poquet per no encostipar-me); he vist un dia radiant!!!!! He pogut veure els avis, els tiets, la besàvia, els cosinets, amics dels papes....... en directe!!!! Sense aquell vidre que sempre em separava d'ells i no deixava que els veiés tan bé com ho he fet avui.




Estic molt contenta, hem atravessat la porta de neonats de dins a fora i la de casa de fora a dins. I com diuen els cartells que m'han fet els avis Lluís i la iaia Queca, Ja sóc a casa meva!!!!!!!!!!!


Mireu, mireu, quina benvinguda que m'han preparat!!!!!!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Adèu i hola eh, perquè ara venen els grans moments amb els teus, ara ve el moment de donar guerra Anna :)

Assumpta ha dit...

Ai, el tiet Cesc em torna a guanyar per dir-te hola!!!

A caseta, Anna!! Estas dormint a caseta!! al llitet que et va fer l'avi, amb la robeta que et va fer l'avia... què bé que s'hi està, oi nineta? :-))

Anna ha dit...

moltes gràcies tiets!! la mama ja m'explica que no pareu de dir-me coses i que m'estimeu molt!! petonets!

Anònim ha dit...

Ya estás en casita qué biennnnnnnnn!!!! espero que mamá te guarde bien todas estas fotos para cuando seas mayor y puedas ver todo lo que te han preparado siendo aún un bebecito. Tienes mucha suerte de tener esta familia, feliz estancia en tu cuna, un día de estos te cuento una cosita curiosa ;) PETONS

Assumpta ha dit...

Ai que bonicaaaaaaa ens ha parlat!!! jejeje ♥
Ceeeesc!!, l'Anna ens ha dit cosetes!! :-))

Anònim ha dit...

tiets? ueeee que guai jeje gràcies petitona...