dijous, 1 de gener del 2009

el primer dia de l'any

Bon any a tothom!! els papis ja m'han dit que l'any té 365 dies i cada 31 de desembre, es cel·lebra la nit de cap d'any, es mengen 12 grans de raïm (és el més tradicional) perquè els meus cosins mengen lacasitos, la iaia Mª Carme menja mandarina...

Just quan toquen les 12 de la nit, es fan les 12 campanades, i es brinda amb cava per l'entrada del nou any.


Així que avui, el primer dia de l'any 2009, els papis m'han vingut a veure i m'han felicitat l'any, per l'entrada, perquè ahir es van despedir d'aquest 2008.


Avui tenia molta molta son, així que no he volgut mamar, ahir em vaig cansar molt, i haig de descansar. Demà per això segur que en tinc més ganes.
Ahir pesava 1,720kg i avui peso 1,710








2 comentaris:

Anònim ha dit...

Caram, ja arribem als 2 kilets.

Esteu guapíssimes!

Anònim ha dit...

Feliç any nou petitona... veus com els teus papes t'ho expliquen tot...