dimarts, 30 de desembre del 2008

Cada dia conec més gent......

Avui m'han fet tres regalets molt guais!!!! Es veu que a la feina del papa, es coneixen molts senyors que fan una pila de coses diferents... i els senyors que li porten el marbre m'han fet uns regals molt xulos!!!! M'han regalat el coixí del canviador, una capa per menjar i un saquet per tapar-me quan vagi dins el cotxet, estigui a l'hamaquita, o a qualsevol lloc; es posen els peuets a dins i penso que hi estaré tan calentona..... Es veu que aquests senyors a part de treballar amb el papa són bons amics seus; es diuen Manolo i Josep Lluís. El papa m'ha dit que aquest últim era veí de la iaia Maria Carme.
Ahir pel vidre vaig veure que hi havia més visites, hi havia l'avi Josep i unes altres persones que no sabia qui eren, però el papa es va posar molt content en veure-les. Avui he sapigut que és una bona amiga del papa que es veu que se'n va anar a viure a un lloc que es diu Mallorca, que és una illa (m'han explicat els papes que és un troç de terra envoltat d'aigua); i ara feia mooooolt temps que no es veien. Va venir amb el seu novio i la seva mama i també em van regalar alguna coseta (un mòbil pel cotxet i un joc de pots, com un trencaclosques amb el que jugaré molt quan sigui a casa).

Estic coneixent molta gent!!!!!!

2 comentaris:

Assumpta ha dit...

Anna!! Escrius molt per ser tan petita, eh? :-))
Clar que coneixes molta gent... i tothom et porta regalets, eh?

Et dic un secret? Però no et riguis, eh?... Mira, quan he llegit que t'havien regalat un "mòbil" pel cotxet he pensat en un "telèfon mòbil"... (és una cosa que fa servir la gent gran per parlar quan estan lluny) i jo pensava que era una mica estrany... però res, ràpidament m'he adonat que "mòbil" volia dir més coses :-))

Anònim ha dit...

NOMÉS VOLIA DESITJA A L´ANNA PETITA UN BON ANY. QUE SEGUR QUE HO SERÀ PERQUE ÉS EL 09...TAMBÉ PELS PAPIS...ANIMS...I BON ANY.
VANE