divendres, 12 de desembre del 2008

Ahir la mama quan va venir al matí, em va dir que la iaia Mª Carme era a urgències, perquè tenia molt mal de cap i també havia vomitat. També diu que ja tinc tramitada la targeta sanitària, així quan em posi malalta, em podrà visitar el meu pediatre.
La mama no ho sap, però quan va venir a la tarda, vaig notar que estava molt trista, ho vaig notar amb la veu que feia, era de preocupació per la seva mama, jo li vaig donar tota l'escalfor que vaig poder per ajudar-la, vaig obrir els ulls i la vaig mirar per donar-li forces. Avui em dirà com està la iaia, que segur que està bé, i demà ja em vindrà a veure. Un petó i una abraçada iaia!!!
Ahir pesava 1,180kg

1 comentari:

Assumpta ha dit...

Ui!! Com que estic llegin els posts a l'inrevés (sóc una miqueta rara jo, petita Anna) doncs ja estic segura que la teva iaia està millor perquè si no, la mama ho hagués explicat, saps?

M'alegro molt!! Les iaies són persones mooooolt importants (a vegades deixen fer coses que els pares no deixarien jiji) i estimen moltíssim els nets i netes :-))