dijous, 4 de desembre del 2008

Ja tinc una setmana de vida!!


Fa una setmana vaig decidir sortir de la panxa de la mama. He nascut amb 30 setmanes, i he pesat 1010kg, sóc petitona, però tinc una salut de ferro i lluito cada dia per sortir el més aviat posible de la UCI i estar a casa amb els meus pares.
La mama ja m'agafa cada dia i fem el mètode cangur. Durant aquesta estona m'explica moltes coses, són dues hores que estic molt relaxada, sento el seu cor, la seva olor, l'olor de la llet...i el so de la seva veu mentre parla de tot el què ha fet durant el dia, i tots els preparatius per la meva arribada a casa.
Avui m'ha explicat que els avis, el Lluís i la Queca, han anat a casa a pintar i deixar la meva habitació enllestida, perquè el meu llit, ja ha arribat. També m'ha dit que ha anat a encarregar regals per mi, hi ha molta gent que ja m'estima, i volen comprar-me moltes coses.

Avui peso 930gr, quan un nadó neix, sempre perd pes, així que espero que, poc a poc, vagi guanyant-ne gràcies a la llet de la mami.
Avui ja m'han donat 10cc de llet cada 3h. Haig d'arribar als 17cc al dia.
Poc a poc.. tot i que com veieu.. sóc impacient :)

3 comentaris:

Striper ha dit...

Enhorabona per aquesta preciositat, els meus van neixer petitons pero s'han fet grans i tant.

pluja ha dit...

Doncs ànims i a créixer molt que a casa els pares t'esperen!!!

Anònim ha dit...

Ohhhhhhh deixa que els pares et cuidin :) són genials1