dimecres, 10 de desembre del 2008

La mama cada dia m'explica toooot el que fa, avui per exemple, ha anat a veure els seus alumnes a l'escola, a tramitar papers de la seva baixa maternal, de la meva targeta sanitària..
A la tarda, quan la mama a marxat, ha vingut el papa, i hem jugat una estona amb un xumet que tinc, i quan jo obria la boca, el papa em posava el xumi, i al cap d'una estona jo el treia amb la llengua, m'ho he passat molt bé.

Avui peso 1,150kg. La mama m'ha explicat que quan tenim problemes, hem de viure i que no ens hem de preocupar, hem de tirar endavant i que a la vida li hem de dir hakuna matata :) per vosaltres!!

1 comentari:

Assumpta ha dit...

Uaaaaau!! vas guanyant pes cada dia, eh nineta? :-)

Ara no puc posar la cançoneta que ens vols ensenyar perquè és molt tard i podria despertar els veïns, però jo la conec, eh? ja sé quina és que, encara que jo sóc mooooolt gran, també m'agraden aquestes cançons :-))

A non non!! ;-)