divendres, 12 de desembre del 2008

Moltes gràcieeeees!!!

La mama m'ha dit que el llit nou el tinc ple de regals!! ahir quan el papa va acabar una reunió que no va anar massa bé, els seus companys de feina li van fer tot de regals per mi!! I pel que la mama m'ha dit... són xulissims!!!
un termòmetre per si tinc febre, un conjunt de termos, per sòlid i líquid, l'accessori per penjar el xumet perquè no em caigui, ninotets per jugar a la banyera, una granoteta que serveix per mirar la temperatura de l'aigua i un conjunt de roba...molt molt xulo, aniré taaaan guapaaa!!ah! i una postal que em dóna la benvinguda, i dins...tot d'escrits mooolt bonics!


Moltes gràcies a tots!! gràcies per estimar el papa, la mama i a mi!! quam surti de l'hospital, ja us vindré a veure!! petooons!!

1 comentari:

Assumpta ha dit...

Anna, com que ets bona nena és com si els Reis haguéssin vingut una miqueta abans perquè tinguessis aquesta sorpresa... :-))