dimarts, 30 de desembre del 2008

poc a poc...

Ahir vaig començar a menjar per boca, de moment vaig fent, però ja sé succionar i tragar al mateix temps i no m'he ennuegat cap vegada!!
Ara la mama em dóna el pit, quan ha arribat aquesta tarda, m'ha canviat el bolquer i m'ha posat una cosa sobre la pell molt rara, no era la gasa de sempre, em venia gran i no em veia les mans, sort que entre ella i la Marisol, m'han fet uns plecs i he pogut treure-les!! Es veu que és roba!! seveix per vestir-se i no passar fred, que ara en fa molt!
Avui he fet més succions que ahir, i la mama ja començarà a venir a les hores que menjo, és a dir, cada tres hores.

M'ha explicat que el papa no ha vingut aquesta tarda perquè a part del parquet que va posar a la meva habitació, ara en posa a la seva i també en posarà a l'habitació del meu futur germanet o germaneta.

D'aquí 15-20 dies....

Ahir pesava 1,645kg i avui peso 1,670kg

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Vinga Anna que aviat pesaràs molt més... poc a poc...

Assumpta ha dit...

Apa Annaaaaa!! que avui m'ha passat al davant el tiet Cesc en venir-te a veure, eh? :-)

Clar, ets tan bonica que tothom et vol conèixer :-))