dilluns, 22 de desembre del 2008

A mi ja em va tocar la loteria!!

Avui la mama i el papa han vingut al matí, m'han explicat que avui es feia un sorteig on toquen diners. M'han dit que a nosaltres ens va tocar la loteria el dia que vaig néixer, el 27 de novembre.
Hem tingut molta molta sort, respiro bé, menjo bé... així que estem molt i molt contents. La mama diu que som tan afortunats.. es veu que en l'època que estem, tenir una casa on viure, tenir els recursos que tenim, feina i salut, és tenir molt, així que jo aquest any sóc la loteria de la família!!

He tornat a provar la teta de la mama, però... m'he tornat a endormiscar, de tan en tan faig xupadetes, però m'adormo..és que s'hi està tan bé amb la mama amb l'escalforeta que desprèn..

Avui peso 1,400kg

1 comentari:

Assumpta ha dit...

Respires bé i menges bé... que maco de llegir és això :-))

Ja tenen raó els teus papis, eh? sí que has estat una Loteria ben bonica :-))