dissabte, 20 de desembre del 2008

Ja sóc al vidre!

La Paquita, és una de les infermeres que està amb mi als matins (també us la presentaré), i com que la Hana, avui ha fet un pas endavant i ha anat amb el nens que ja estan amb llitet, doncs ha aprofitat i m'ha posat al costadet del vidre, perquè aquesta setmana he estat a la fila del darrere :(

Així que ha anat molt bé per la gent que ha vingut avui, els tiets de la mama, el Manel i la Remei,(tiets-avis meus)que m'han regalat uns mitjonets i un conjunt de tovalloles de color groc molt xuli!!, la tieta-àvia (Montserrat) i la meva besàvia (la Maria de la mama),

l'avi Josep, els avis Lluís i Queca...La iaia Mª Carme avui no ha vingut, m'ha dit la mama que havia marxat a Andorra, ja vindrà.





Aquest matí m'ha agafat el papi!!

1 comentari:

Assumpta ha dit...

Anna, quina família més gran que tens!! i tothom et vol venir a veure i et porten cosetes perquè t'estimen molt :-)