dissabte, 27 de desembre del 2008

El Caga-tió


Ahir vaig estar amb el papa i em va explicar moooooooltes coses. Em va dir que era el dia de Sant Esteve, que també és una festa tradicional i que anirien a dinar a casa l'Emili, la Núria i el Llorenç amb els avis, tiets, cosins i la besàvia; vaig sentir que felicitava el nen del costat i després em va explicar que es deia Esteban i que era el seu Sant.

Em va explicar també que el dia anterior havien fet cagar el tió a casa els avis Lluís i Queca. Cagar el tió?????? Va dir-me que és un tronc que està tapadet i porta barretina, i que els cosinets li han anat donant menjar perquè el dia de Nadal cagui molts regals. El piquen amb un pal i li canten una cançó; ja tinc ganes de veure-ho..... :) Em va dir que a mi també m'havia cagat algunes coses, un body amb uns ulls de mussol que fan llum a la nit, xocolatines i ous Kinder, un cd del Baby Einstein..... que guai!!!!

I es veu que això no és tot, la nit abans els papes van estar a casa l'altra besàvia amb els avis Josep i Maria Carme i la tieta Montserrat i allà també em van fer regals molt xulis: un pitet, uns potets i plats amb forma de granota, un termòmetre per l'habitació que canvia de color depenent de la temperatura i... unes arrecades xulíssimes!!!!! El papa diu que les coses de la Tous a ell no li agraden però que aquestes arrecades que em va regalar la iaia Maria Carme (que és padrina meva) són molt maques i que em quedaran molt bé.

No sabeu què contenta que estic amb tantes coses.....

Gràcies a tots!!!!!!

2 comentaris:

Assumpta ha dit...

I espera, espera, que d'aqui pocs dies vindran els Reis d'Orient :-))

Anònim ha dit...

El meu fillolet ha fet cagar el tió i té uns mesos més que tu, l'any que ve els dos el fareu cagar eh!