dijous, 18 de desembre del 2008

Cada dia t'espero, encara que sempre estigui dormint, sento quan arribes, sento la teva veu, la teva olor.
M'agrada quan em canvies el bolquer, m'agrada sentir la teva pell en contacte amb la meva, m'agrades.
Quan em posen a sobre teu, em relaxo més encara, al sentir el teu cor bategar lentament, ens relaxem i ens adormim.
Torna mare, torna...vull que estiguis amb mi, et trobo a faltar.
t'estimo molt, us estimo molt, quan falta per marxar a casa??


Avui peso 1,300kg :)

1 comentari:

Assumpta ha dit...

És que ja la coneixes bé a la mami, eh?

Ja no falta gaire per anar a caseta, has de guanyar una miqueta més de pes i... ja podras estrenar el teu llitet i tot el que han estat preparant per a tu :-))

Tu només t'has de preocupar de menjar força i dormir molt :-)