diumenge, 28 de desembre del 2008

Les meves infermeres!

Quan vaig néixer, a la UCI pel matí em cuidava la Dolors, la Sara, la Paqui...Aquesta és la Dolors, va posar-me un gorret rosa que va trobar.


Aquestes són d'esquerra a dreta, la Marisol, la Eva, la Marta i la Carme, falta la Luisa, la Laura...elles em cuiden per la tarda.

Ara pel matí em cuida la Paquita Montilla i una altre Paquita, que la mama m'ha explicat que es veïna de la Maite, la cosina de la iaia Mª Carme. I la Carmen és la que veieu a la foto.

Moltes gràcies a totes, i al torn de nit, que la mama com que a les 23h no ve mai, doncs no sap qui em cuida, però jo donc les gràcies infinites perquè sense elles, sense cada una de vosaltres, no seria possible que avui pugui respirar, menjar...en definitiva, VIURE.

Moltissimes gràcies a Totes!!!!



Avui peso 1,610kg



2 comentaris:

Assumpta ha dit...

Annaaaa!! quanta gent que t'estima i et cuida! :-)) Què bé!!
Moltes gràcies per haver-nos-les presentat!!! :-))

Anònim ha dit...

I com t'estimen eh Anna... tot anirà bé... jo també he estat molt per hospitals i sé que tu ets més valenta!