dijous, 22 de gener del 2009

Quina alegria!!

El dimarts al migdia, vam anar veure el meu company de neonatologia, l'Arnau!! estava tan canviat, feia unes galtes!! estava molt guapo!
Els papis em van dir que demà ja li donen l'alta!! estic molt i molt contenta! d'aquí poquet, quan siguem una mica més grans, quedarem amb l'Arnau i els seus pares, per veure'ns, segur que s'expliquen, haviam com fem les caques, si plorem molt i tot això que fan els pares, jo amb l'Arnau, parlaré de coses més interessants :)

Estic molt i molt contenta!! un petonàs Arnau!!

Ja peso 2,100kg!

1 comentari:

Assumpta ha dit...

La gent gran és molt rara, petita Anna, amb la de coses boniques que hi ha per parlar (i que segur que són les que us direu l'Arnau i tu) i ells parlant de caques... ai, ai...

Bé, vaig a dinar, tanco la finestra aquesta :-))