divendres, 9 de gener del 2009

Dilluns a casa!!!

Avui la pediatre, que també es diu Anna, ha parlat amb la mama, i li ha dit que el dilluns cap a casa!! per fi podré veure on viuré i estaré durant molts anys! Tinc moltes ganes de veure tot el que els papis m'han explicat de la vida exterior!!
Així que dilluns, dia 12 de gener del 2009, surtiré de l'hospital Taulí de Sabadell, i diré adéu i fins aviat a les meves súper enfermeres de neonatologia!
Sóc tan i tan feliç!! la mama diu que encara no s'ho creu que dilluns ja dormi a casa, al seu costat.
Avui m'ha explicat que ja fa uns dies que dorm amb un peluix que el papa ens va regalar (abans de néixer jo), així diu que agafarà la seva olor, i me'l donarà a mi perquè sempre la pugui sentir ben apropet meu.

Avui peso 1,880kg, i sóc molt i molt feliç

2 comentaris:

Assumpta ha dit...

Estic contenta!!

Sí, ja sé que no et conec "a la vida real" però aqui, a aquesta caseta petita que t'han fet els papis i que es diu "blog" t'he vist créixer :-) i ara vas cap a caseta... i què bé que hi estaràs!! :-)

Un petonet, petita Anna!!

Anònim ha dit...

Ohhhhhhhhhhhhh si si cap a casa!!!