dilluns, 19 de gener del 2009

Dinar familiar!!


El diumenge vam anar a dinar a casa la iaia Queca i l'avi Lluís, havíem de celebrar el seu aniversari, així que com quasi bé com cada diumenge, (diu la mama que fa un menjar per llepar-se'n els dits) van a dinar, i es troben tots. Jo vaig dormir a l'hamaquita molta estona, i el papa em va explicar tot el que li van regalar a la iaia. No vaig poder conèixer la Meg i la Duna, perquè estaven a fora al pati, i a la tarda van venir uns amics dels papes a veure'm, la Judith, l'Albert i l'Ester, i ja no les van deixar entrar. Un dia que sigui més tranquilert, diuen que ja les veuré. És que ara tothom em vol veure, diu la mama que després de tots els dies a l'hospital, doncs la gent que m'estima i els estima a ells, ara tenen moltes ganes de veure'm!

Aquí teniu la foto de família!! els meus tiets, la Marta i el Sergi, els meus cosins, l'Anna i el Pau, la meva besàvia Maria, els meus avis, Lluís i Queca i evidentment els papis, i una servidora :) Muaaa!!!


Dijous us diré quan peso.. :)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Anneta si tens molta família que t'estima, aquests sempre estaran amb tu, cuida'ls sempre com ells fan amb tu eh... una abraçada de bona nit i sigues bona minyona...